3
Қалалық жобаны жоспарлау
Тұжырымдама
Үлкен жоспарлаудың бастауы.
Қалалық жобаның тұжырымдамасы оны әзірлеу мен жүзеге асырудың негізі болып табылады. Ол жобаның жалпы идеясы мен бағытын, оның мақсаттары мен құндылықтарын анықтайды. Қатысушылар мен мүдделі тараптарды шабыттандыратын анық және тартымды тұжырымдаманы әзірлеу өте маңызды.


Жобаның мақсаты. Жобаңыздың негізгі мақсатын анықтаңыз. Бұл жоба арқылы қандай нәтижеге қол жеткізгіңіз келеді? Мысалы, мақсаты қалалық инфрақұрылымды жақсарту, қоғамдық кеңістіктер құру, мәдени сахнаны дамыту немесе туристерді баурау болуы мүмкін.
Даралық. Сіздің жобаңызды басқалардан не ерекше ететіні туралы ойланыңыз. Қандай идея немесе тұжырымдама сіздің табысқа жетудің негізгі драйверлері болады? Мысалы, бұл инновациялық тәсіл, технологияны пайдалану, инклюзивтілік немесе жергілікті мәдениетпен байланыс болуы мүмкін.

Мақсатты аудитория. Сіздің жобаңыз кімге арналғанын анықтаңыз. Негізгі мақсатты аудитория кім болады? Тұжырымдаманы әзірлеу кезінде мақсатты аудиторияңыздың жасын, әлеуметтік және мәдени ерекшеліктерін ескеріңіз.

Құндылықтар. Жобаңыз арқылы жеткізгіңіз келетін құндылықтарды анықтаңыз. Оның негізінде қандай идеялар мен құндылықтар жатыр? Мысалы, бұл тұрақты дамуға жәрдемдесу, қауымдастық құру немесе белгілі бір мәселелерге назар аудару болуы мүмкін.

«Шеберлер аумағы» фестивалі, Ақтөбе

Топ
Белсенді және құштар адамдарды жинаймыз.
Команда сәтті қалалық жобаның маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Оған жобаны әзірлеу және жүзеге асыру үшін күш біріктіретін әртүрлі дағдылары бар адамдар кіреді. Команда әсерлі, тиімді және жобаның жалпы мақсатынан шабыттанған болуы керек.

Рөлдер мен жауапкершіліктер. Әр топ мүшесінің рөлі мен жауапкершілігін анықтаңыз. Жоспарлау, қаржы, маркетинг, қоғаммен байланыс және т.б. сияқты жобаның негізгі бағыттарына кім жауапты болады. Топтық жұмыстың тиімді болуын қамтамасыз ету үшін тапсырмалар мен жауапкершіліктерді тағайындаңыз.
Дағдылардың алуандығы. Әртүрлі дағдылары бар топты құру. Сәулет, дизайн, әлеуметтану, маркетинг, жобаларды басқару және т.б. сияқты әртүрлі салалардағы мамандарды қосыңыз. Бұл жобаның барлық аспектілерін жан-жақты қамтуды қамтамасыз етеді.

Көшбасшылық. Жұмысты үйлестіретін және стратегиялық шешімдер қабылдайтын топ басшысын таңдаңыз.

Қоғамдастықпен карым-қатынас. Топтың қауымдастықпен және мүдделі тараптармен байланысын қамтамасыз етіңіз. Жобада олардың қажеттіліктері мен амбициялары көрініс табуы үшін азаматтардың пікірлері мен ұсыныстарын тыңдап, ескеріңіз. Қолдау және ресурстар желісін кеңейту үшін жергілікті ұйымдармен, кәсіпкерлермен және белсенділермен серіктестік орнатыңыз.
Мүшелер

Қалалық жобаның орталық бөлігі оның мүшелері болып табылады, өйткені олардың белсенді қатысуы мен құштарлық танытуы жобаның сәтті жүзеге асуына ықпал етеді. Мүшелер қаладағы әртүрлі топтар мен қауымдастықтардың өкілдері, сондай-ақ жобаға қызығушылық танытатын немесе қатысатын жекелеген азаматтар бола алады.

Жобаңыздың мақсатты аудиториясы болатын адамдар немесе қауымдастық топтарын анықтаңыз. Мүшелердің қажеттіліктері, қызығушылықтары мен перспективаларының әртүрлілігін қарастырыңыз.

Алаң
Қатысамын ддеушілердің барлығын сыйғызу үшін.
Қалалық жоба жүзеге асырылатын физикалық локация. Қалалық жобаның алаңын таңдағанда келесі аспектілерді ескеру қажет:

Қол жетімділік. Өткізілетін орын қатысушыларға және көпшілікке оңай қол жетімді болуы керек. Географиялық орынды, көліктің қолжетімділігін, қоғамдық көліктің және автотұрақтардың қолжетімділігін ескеріңіз.
Бейімделуі. Алаң икемді және сіздің жобаңыздың талаптары мен тұжырымдамасына бейімделуі керек. Алаңның өлшемі мен пішінін, оның уақытша немесе тұрақты қондырғыларды орнату мүмкіндігін, қуаттың болуын және т.б.

Қауіпсіздік пен ыңғайлық. Алаңда қатысушылар мен келушілер үшін қауіпсіздік пен жайлылықты қамтамасыз етіңіз. Қауіпсіздік жоспарын жасаңыз, қоршау, өрт қауіпсіздігі, медициналық көмек және т.б. сияқты қажетті сақтық шараларының бар екеніне көз жеткізіңіз.
Ілгері бастыру
Мақсатты аудитория мен жұртшылық арасында қала жобасы туралы ақпараттарды тарату мен ақпараттандыру, назар аударту бойынша қабылданған стратегия мен шаралар.

Байланыс арналары. Жобаны ілгері бастырту үшін әртүрлі байланыс арналарын пайдаланыңыз. Бұл әлеуметтік медиа, веб-сайт, сыртқы жарнама, БАҚ, серіктес ұйымдар, іс-шаралар және басқа да құралдар болуы мүмкін. Мақсатты аудиторияға қол жеткізетін ең тиімді арналарды таңдаңыз
Контент. Мақсатты аудиторияңызды қызықтыратын және хабардар ететін тартымды және мағыналы контент жасаңыз. Жобаңыздың мақсаттары, құндылықтары және бірегей ерекшеліктері туралы айтып беріңіз. Мазмұныңызға көрнекі элементтерді, сәттілік оқиғаларын, қатысушылармен сұхбаттарды немесе назар аударуға және аудиторияңызды қызықтыруға көмектесетін басқа элементтерді қосыңыз.

Серіктестер. Басқа ұйымдармен, қауымдастықтармен, жергілікті билік органдарымен және басқа да мүдделі тараптармен серіктестік орнату. Оларды жобаны ілгерілетуге қатыстырыңыз, қолдау мен ынтымақтастықты сұраңыз. Бұл сіздің жобаңыздың ауқымын кеңейтуге көмектеседі.
Серіктестер

Күш біріктіреміз.

Қалалық жобаны жүзеге асыру үшін сізбен бірлесіп жұмыс істейтін ұйымдар, компаниялар, жеке кәсіпкерлер. Серіктестік қаржылық қолдауды, ресурстарды қамтамасыз етуді, бірігіп алға жылжытуды және т.б. қоса алғанда, көптеген нысандарда болуы мүмкін. Қалалық жобаға серіктестерді таңдаған кезде мыналарды ескеру маңызды:

Мақсаттар мен құндылықтардың сәйкес келу. Серіктестер сіздің мақсаттарыңызды, құндылықтарыңызды және жобаның миссиясын бөлісуі керек. Сізге қандай қолдау қажет екенін және серіктестік сіздің жалпы мақсаттарыңызға қалай ықпал ететінін нақтылаңыз.
Өзара пайда. Серіктестік екі тарап үшін де өзара тиімді болуы керек. Әр серіктес қандай артықшылықтар мен мүмкіндіктер ұсынатынын және олар жобаға қандай ресурстарды қоса алатынын қарастырыңыз. Ортақ нәтижелерге қол жеткізу үшін ынтымақтастық және өзара қолдау мүмкіндіктерін зерттеңіз.

Ресурстар мен мүмкіндіктер. Серіктестер жобаны жүзеге асыру үшін пайдалы болуы мүмкін ресурстар мен мүмкіндіктерге қол жеткізуі керек. Бұл қаржылық қолдауды, техникалық сараптаманы, салалық байланыстарды, физикалық ресурстарды, медиа қолдауды және мақсаттарыңызға жетуге көмектесетін басқа активтерді қамтуы мүмкін.
Canvas бизнес үлгісі
Бизнестің негізгі құрамдастарын оңайлатылған және құрылымды түрде көрсетуге және сипаттауға көмектесетін құрал. Ол бизнестің әртүрлі аспектілерін қамтитын және оларды логикалық түрде біріктіруге көмектесетін тоғыз негізгі блоктан тұрады.
Жобаны Қазақстан Республикасындағы Америка Құрама Штаттары Елшілігінің қолдауымен «Түлектерге арналған шағын гранттар» National Alumni Network (NAN) бағдарлама гранты аясында Илай Бексұлтан жүзеге асырып отыр.